Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Putevi koji vode u rat i ekonomski kolaps

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 26 novembar 2011 15:04
MP
Ima li neko stariji, koji pamti kako su izgledale novine 1938. i 1939.godine?
Preporuke:
75
1
2 subota, 26 novembar 2011 15:32
Nikola
@MP
Politika od 1904 do 1941
http://scc.digital.nb.rs/document/P-2484-1904
Preporuke:
38
0
3 subota, 26 novembar 2011 17:55
MR
Molim vas, zar nije Nemačka bila ta koja je insistirala na formiranje Evropske Unije U Mastrihu. Šta više, uspela je da progura i uslov da se Jugoslavija rasturi. Svi su na to pristali i tako je stvorena današnja zapadnoevropska velika (i srećna) zajednica. E pa, strašno mi je žao što sad svi vise na nemačkom vratu. A Nemci, što su tražili, to su i dobili.
Preporuke:
77
0
4 subota, 26 novembar 2011 20:10
Peter RV
Pol Kreig Roberts-u treba uvijek zahvaliti za iskrenost koja dolazi od istinskog americkog patriote. On nije ulazio u detalje u vezi izjava republikanskih kandidata za izbore, jer mu se gadilo. Jedan za drugim, izuzev Ron Pola, su se takmicili koji ce najubjedljivije stititi, ne americke, nego izraelske interese. Svi (sem Ron Pola) su stovise obecavali gazenje americkog ustava, u tu svrhu.
Sto se tice Njemacke, sto najvise brine neke nase,
je sasvim sporedna tema. Stogod mislili o Njemackoj, apsurdno je mislit da ce Njemci prihvatit ulogu volova koji vucu Evropu, dok ostali clanovi te moribudne unije se zaduzuju do guse da bi zivjeli sa orgijama -na veresiju.
Preporuke:
46
1
5 subota, 26 novembar 2011 20:18
Vladimir Dž (Google: ckobalino)
Naslućujem da je razlog neuspeha aukcije obveznica nemačke vlade to što je isti orkestriran od strane SAD, vlasti EU, a posebno Evropske centralne banke (ECB), kao i privatnih banaka,.. Od svog samog početka Evropska unija je bila zavera protiv Nemačke.

Izgleda da ipak mora čovek da živi preko bare da bi video šta se dešava sa ove strane bare. Retko koji analitičar to vidi u Evropi, naši ne vide ni preko plota. Oni nas upućuju na nekakve “ratove valuta“. To nam recimo daje ekonomista Katić. Navodno se EU podbada iz Amerike, a odbija da prihvati realnost da su Fed u privatnoj svojini, i to uglavnom iz Evrope. Čak je i jedan funkcioner Feda pre neki dan izjavio da jesu.

Pa onda simpatično horsko pevanje da je ova kriza nastala jer jer se budi nekakav nemački četvrti rajh. Toga smo dosta videli u komentarima čitalaca. A lepo autor navodi da je upereno protiv Nemačke. Ali ne samo nje, to je formiranje jedne nacije. Velike industrijske nacije su najveća prepreka zapravo.
Preporuke:
31
4
6 subota, 26 novembar 2011 21:04
Nik
Čovek je genije!
Preporuke:
22
3
7 subota, 26 novembar 2011 21:07
jov.o
Medvedevljeva izjava zbunjuje. Šta mu znači ono "ukoliko Vašington nastavi?" Američke raketne i radarske baze su već u funkciji. Rusija je već opkoljena. Je l' to Medvedev tek sada shvatio šta se sprema?

Neko mora da ima ogromno intelektualno poštenje da bi kao Amerikanac napisao gornje redove. Kapa dole.
Preporuke:
63
0
8 subota, 26 novembar 2011 21:35
Vladimir Dž
Ne bi opet išao u rat kao što sam išao da štitim neku ušljivu bankarsku investiciju. Postoje samo dve stvari za koje bi trebalo da se borimo. Pod jedan je da štitimo naše domove, a druga je Deklaracija Prava. Rat iz bilo kog drugog razloga je jednostavno reket ~ Gen. Smedley Butler

Lincolnova smrt predstavlja katastrofu za Hriščanstvo. Plašim se da će internacionalni bankari sa svojom lukavošću i delikatnim trikovima preuzeti totalnu kontrolu nad obilnim bogatstvom Amerike i to iskoristiti da sistematično korumpiraju modernu civilizaciju. Oni neće oklevati da uvuku celo Hriščanstvo u ratove i haos u nameri da svet pretvore u svoju ličnu baštinu. – Bizmark.

Boljševici i kominterna zajedno su radili ruku pod ruku sa međunarodnim bankarima. Ovi poslednji, baš kao i marksisti, tražili su načine da unište sve nacionalne granice i da uspostave svetsku diktaturu, ne proletersku, već finansijske oligarhije. - Član kominterne Kristian Rakovski.

Šta se to dešava u Grčkoj i Italiji?
Preporuke:
41
1
9 subota, 26 novembar 2011 21:51
vanja
Pol Krejg Roberts zaista predstavlja savest američkog naroda, nadam se da će dočekati duboku starost u oslobođenoj Americi
Preporuke:
41
0
10 subota, 26 novembar 2011 21:54
slucajni prolaznik
Autor: S obzirom na istorijsku priliku, Republikanska partija je pred biračko telo izvela najneverovatnije glupu i podlu zbirku kandidata … ikada viđenu u Americi.

Istina, od reči do reči - gotovo je neprijatno gledati njihovo lupetanje, ko li ih je samo selektovao takve kakvi su?...

p.s. Izvanredan Roberts, odlican prevod, hvala nspm
Preporuke:
36
0
11 subota, 26 novembar 2011 22:17
Fristajlo
Uz neke dobre opservacije, ovaj tekst sadrži i neke ne baš utemeljene. I dalje je i suviše "mekan" i raznežen nad "jadnim" Amerikancima, i izbegava da stvari imenuje precizno; SAD su agresivne i potpuno van bilo kakve kontrole, a građani- potkupljen standardom.Otud izvire i najveća zabluda ovog teksta-Patnje Rusa i Kineza u komunizmu bile su ekstremne, a misleći deo tih naroda na Ameriku je gledao kao na ideal političkog života.- zasnovana na predrasudi da su u "komunizmu" svi crkavali od gradi i lipsavali od "terora", što je sušta neistina.Na stranu to šta ko lično misli o iskustvima tih naroda; no, kada bi se obavilo neko sveobuhvatno istraživanje meću stanovnicima Rusije i Kine, da se konačno sazna- da li je zaista bilo tako loše?- mislim da bi mnogi izgubili argumente, kojima se tako olako "frljaju"...Jer- stvar je čiste savesti priznati, bar sebi- tada je običnom, malom čoveku bilo najbolje, bar- statistički.
Preporuke:
34
7
12 subota, 26 novembar 2011 23:03
???
Ko ono od nasih ide u Vasington na molitvenom dorucku?
Preporuke:
6
0
13 subota, 26 novembar 2011 23:53
Milorad Stanojlović
Zar se mi nismo dogovorili 1945. godine da država mora do odumre?
Dogovor je odgovor.
S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
7
1
14 nedelja, 27 novembar 2011 00:39
Jos jedan "tribalac"
Ne shvataju Medvedev ni onaj njegov nista jos uvek... napad ce ih zateci s prstom u nosu ili ce jednostavno sacekati da ostare i naci novog izdajnika.
Preporuke:
12
8
15 nedelja, 27 novembar 2011 02:14
Slobodan
"Čim ostatak sveta shvati da neki ratom-sluđeni idiot ili idiotkinja drži prst na nuklearnom dugmetu, organizovaće se i staviti katanac na vašingtonski užas pre nego što ovaj sravni sve živo na zemlji." Nažalost, ovo se ne može očekivati. Prvo, "ostatak sveta" je već odavno "kuvana žaba". Drugo, malobrojni u ostatku sveta, koji budu progovorili, neće se čuti ili razumeti. Primer je dolazak Regana na vlast i sprovođenje obećanih mera neoliberalizma u Americi i u svetu. Malobrojni (sećam se jednog članka tadašnjeg potpredsednika Olivetija) mogli su da pričaju, ali ... to je sve. Bez podrške prostituizovanih javnih glasila, nema ništa.
Preporuke:
21
0
16 nedelja, 27 novembar 2011 02:20
Zoran
"Od svog samog početka Evropska unija je bila zavera protiv Nemačke. Ako ostane u EU, Nemačka će biti uništena. Izgubiće svoj politički i ekonomski suverenitet, a ekonomiju će joj iscediti fiskalno neodgovorne članice EU."

Pa zar Nemačka da pravi zaveru protiv nje same? Zar su oni toliko glupi?
Preporuke:
8
2
17 nedelja, 27 novembar 2011 03:44
Zoran
Fristajlo, da je komunizam bio tako blizak narodu pobedio bi kapitalizam i sada bi Amerika i Nemačka bile zemlje proletrerijata. Ali, desilo se obratno, te zemlje idu američkim stopama. Ako ti nije jasno šta je bliže narodu pogledaj svet oko sebe.

Usput, da ti kažem da sada pričam sa Kinezima ovde u SAD, ona je oko 35 godina, kaže da su jeli koru drveta i lišće, posebno njena majka, da bi preživela. Neki i sada gladuju, dodaje.

Evropi kriva Amerika, Kini kriva Amerika, Rusiji kriva Amerika....Kubi kriva AMerika, Venecueli kriva Amerika,... Hoće to, učitelj kriv što sam ja ponavljač.
Preporuke:
2
27
18 nedelja, 27 novembar 2011 05:25
Marko
Slažem se s Fristajlom. Uz napomenu da ako je Rusija ikada vjerovala preoubučenim nacistima iz Vašingtona onda ni ne zaslužuje da postoji kao država.
Preporuke:
12
1
19 nedelja, 27 novembar 2011 08:03
Ludi Vanko poslednja reč - jednače
Baš nas briga za Rene Pola.Bio Kenedi, hteo što i Buš na početku pa ubijen.Buš je živ, jer je legao na rudu.A ta ruda?
Kad ogroman broj radnika jedne nacije u jednom ratu počne da radi u fabrikama za proizvodnju oružja i kad u miru taj posao umesto da prestane ili da se prestroji, nastavi da liferuje naprave za uništenje , onda se neprijatelj mora da izmišlja i kad ga nema.Za sada , ali dosta neuspešno (kriza to potvrđuje)moguće je da se snage toga oružja prazne na pojedinim narodima i zemljama koje se proglase nedisciplinovanim ili im se krivica izmisli.Šta će biti kada ta moć da se desetak puta uništi svet ne bude mogla ovako da bude zadovoljena?Kad kriza uzme maha, oružje će tražiti izlaz u svestkim razmerama.Rat je danas moguć kraj čovečanstva i civilizacije.Dinosauruse je Bog uništio jer su bili preveliki i nepodobni da postoje.Čoveku je dao razum da bi , kad shvati da život koji je ne načinio nije savršen, sam sebe uništi.I ko zna to će se i dogoditi.Ludilo i razum političari jedn
Preporuke:
14
0
20 nedelja, 27 novembar 2011 11:57
mari
Pametan i hrabar tekst, pemisizam autora je, nazalost, utemeljen
Preporuke:
17
0
21 nedelja, 27 novembar 2011 12:03
miki
Pravo je zadovoljstvo čitati ovakvo štivo. Bravo za NSPM!
Preporuke:
14
0
22 nedelja, 27 novembar 2011 12:16
eureka
Naslućujem da je razlog neuspeha aukcije obveznica nemačke vlade to što je isti orkestriran od strane SAD, vlasti EU, a posebno Evropske centralne banke, kao i privatnih banaka, kako bi kaznili Nemačku što nije dozvolila da ECB otkupi suverene dugove zemalja članica Evropske unije.

Drugim recima, poceo je otvoreni napad Rotsilda na
Nemacku sa ciljem da Nemacka pokrije gubitke njihovih banaka. Roberts je prvi ovo otvoreno rekao.
Preporuke:
20
0
23 nedelja, 27 novembar 2011 12:18
mirko v.
Još jedan fenomenalan tekst iz kuhinje Pola Robertsa. I još jednom se pitam zašto niko u Srbiji ne ume ovako da piše?...
Preporuke:
17
0
24 nedelja, 27 novembar 2011 13:48
Danski Srbin
Celo vreme , dok g. Medvedev od USA trazi pravne garancije da Postavljeni stitovi nisu pretnja Rusiji, se pitam, kakva je to PRAVNA GARANCIJA koja ce osigurati da Nato nece iskoristiti to oruzje protiv Rusije.
Polazeci od teze da : "ugovori o miru vaze sve dok ne pocne rat", ta garancija bi bila mrtvo slovo na pairu.
Na srecu moje sumnje potvrdi u svom tekstu uceni i cestiti Dr. Roberts.
Zaista je cudo da se do sada govorilo o buducim "stitovima",medjutim Dr. Roberts kaze da su oni vec postrijeni oko Rusije.
Sta onda Rusijatrazi od USA kad je igra vec u toku.
Moj skromni savet je,da umesto garancija na ovaj usa KVRZ pod hitno treba osmisliti REKVRZ,pre nego sto to postane kasno.
Preporuke:
13
0
25 nedelja, 27 novembar 2011 14:48
Fristajlo
mirko v.
I još jednom se pitam zašto niko u Srbiji ne ume ovako da piše?...
Ume, samo nema gde; sve drže stranci, i ne odgovara im da se čuju i ovakve stvari.
Pri tom, Robertsovi tekstovi imaju šupljina, i često na ovom sajtu u komentarima možete pročitati sjajne sažete istine i dopune tih manjkavosti.
Preporuke:
14
5
26 nedelja, 27 novembar 2011 16:18
Emil od Šumadije i Krajine
Gospodine Roberts ova Vam je Njegoševska:

Nažalost po Amerikance i svet, američko biračko telo nema inteligenciju niti svest o tome da živi u policijskoj državi i da treba da izabere Rona Pola, koji je poslednji branitelj Ustava SAD zajedno sa Republikancem Denisom Kučinićem. Pa ipak, postoji svetla strana u mogućnosti da neki republikanski moron bude izabran za predsednika "svetske supersile". Čim ostatak sveta shvati da neki ratom-sluđeni idiot ili idiotkinja drži prst na nuklearnom dugmetu, organizovaće se i staviti katanac na vašingtonski užas pre nego što ovaj sravni sve živo na zemlji.

Hrabro i surovo istinito! Skidam kapu!
Preporuke:
13
0
27 nedelja, 27 novembar 2011 16:25
Zoran
Otkud je Amerika policijska država kad joj se divite na ovakvom tekstu!? Pa ovaj tekst je napisao Amer. Ni Rus, ni Srbin, ni Kinez, nego Amer.
Preporuke:
0
17
28 nedelja, 27 novembar 2011 16:36
Orvel
Govoriti istinu u smutnim vremenima predstavlja revolucionarni cin
Preporuke:
14
1
29 nedelja, 27 novembar 2011 17:54
baki
Bravo majstore!
Preporuke:
12
0
30 nedelja, 27 novembar 2011 18:12
MR
Primedba: Denis Kucinić nije Republikanac već Demokrata iz Ohaja.
Preporuke:
8
0
31 nedelja, 27 novembar 2011 18:23
mirko v.
@Fristajlo: I još jednom se pitam zašto niko u Srbiji ne ume ovako da piše?... Ume, samo nema gde; sve drže stranci, i ne odgovara im da se čuju i ovakve stvari. - "Ume, samo nema gde" - podseća me na omiljenu floskulu srpskih fudbalera večitih gubitnika, koji posle svakog novog poraza iznalaze opravdanja tipa "teren je bio loš", "igrali smo sa nekoliko povređenih igrača", "ovo je naša realnost"...itd.Prvo, Roberts piše za alternativne medije, jer mu nije dopušten pristup mejnstrim medijima, pa čak ni u Volstrit džurnal koji je nekada uređivao.Drugo, ovde očito nema ljudi koji imaju takvo znanje, iskustvo i nadasve veliku hrabrost i socijalnu odgovornost. Hoću reći da među srpskim analitičarsko-komentatorima nema čoveka koji ima sve te kvalitete objedinjene.
Preporuke:
13
2
32 nedelja, 27 novembar 2011 21:02
Dijapazon
Postoji mala ali vazna greska u prevodu. Pise da je Ron Pol najvazniji zajedno sa republikancem Denisom Kucinicem. Denis Kucinic je demokrata.
U originalnom tekstu na Global Reaserch sotoji: "...Ron Paul, the last defender together with Rep. Dennis Kucinich..."
U ovom slucaju skracenica Rep. oznacava Representative - predstavnik; Predstavnik Doma Skupstine, odnosno Kongresa sto bi na nasem bilo Poslanik.
Preporuke:
6
0
33 nedelja, 27 novembar 2011 21:05
pogled sa kipra
Precizno, tacno i bez dlake na jeziku...Bravo!
Preporuke:
7
0
34 nedelja, 27 novembar 2011 22:05
NSPM web
@ Dijapazon

Postoji mala ali vazna greska u prevodu. Pise da je Ron Pol najvazniji zajedno sa republikancem Denisom Kucinicem. Denis Kucinic je demokrata.
U originalnom tekstu na Global Reaserch sotoji: "...Ron Paul, the last defender together with Rep. Dennis Kucinich..."
U ovom slucaju skracenica Rep. oznacava Representative - predstavnik; Predstavnik Doma Skupstine, odnosno Kongresa sto bi na nasem bilo Poslanik.


Poštovani,
U pravu ste, ispravljeno,

Hvala puno!
Preporuke:
3
0
35 ponedeljak, 28 novembar 2011 11:58
marinko
jako zanimljivo štivo, hvala što ste ga preneli
Preporuke:
6
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner